Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169635
Назва: Формування комплексу маркетингових комунікацій закладу громадського харчування
Автори: Олешко, Юлія
Ключові слова: ЗАКЛАДИ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ, ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ, КАВ’ЯРНЯ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, РЕКЛАМА, СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ, КАВОВІ ТРЕНДИ.
Дата публікації: 28-чер-2024
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі досліджено поняття, класифікацію та основні інструменти маркетингових комунікацій, особливості формування комплексу маркетингових комунікацій на ринку громадського харчування. Проаналізовано організаційно-економічну та маркетингову діяльність кав’ярні «Tanoshi Chill Zone», проаналізоване зовнішнє та внутрішнє маркетингове середовище закладу. Визначено можливості та загрози, сильні та слабкі сторони закладу, а також вектор розвитку компанії. Проведено маркетингове дослідження рівня обізнаності цільової аудиторії про заклад за допомогою опитування. Розроблено цілі та задачі маркетингових комунікацій. Сформовано комплекс ефективних маркетингових комунікацій для кав’ярні, а також сплановано бюджет на їх впровадження. Об’єкт розроблення: процес формування комплексу маркетингових комунікацій на ринку громадського харчування. Мета кваліфікаційної роботи: аналіз сучасного стану маркетингових комунікацій та формування комплексу ефективних маркетингових комунікацій для саме кав’ярні «Tanoshi Chill Zone». Планування бюджету на впровадження маркетингових комунікацій. Положення, що захищаються: сформований комплекс маркетингових комунікацій, дозволить компанії збільшити обізнаність серед цільової аудиторії, збільшити відвідуваність закладу та покращити фінансові результати діяльності. Інформація щодо впровадження: результати роботи були впроваджені кав’ярнею «Tanoshi Chill Zone» у їх діяльності для підвищення рівня обізнаності серед цільової аудиторії. Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із курсовим проєктом маркетингове стратегічне планування, а також передатестаційною практикою. Результати роботи можуть бути використані у кав’ярнях. Робота має застосування у сфері маркетингової діяльності закладу громадського харчування. Соціально-економічна ефективність роботи полягає в підвищенні обізнаності про заклад, збільшенні рівня відвідуваності та обсягу продажів. Висновки, пропозиції щодо розвитку кав’ярні «Tanoshi Chill Zone» включають впровадження інструментів маркетингової комунікації, зокрема вуличну рекламу у вигляді роздачі флаєрів, рекламу в Instagram, SMM-маркетинг Instagram, ведення Tiktok, співпрацю із косплеєрами та стимулювання збуту, у діяльність компанії для підвищення обізнаності та збільшення рівня відвідуваності кав’ярні, залучення та утримання цільової аудиторії. У роботі використано такі методи досліджень: кабінетні дослідження, методи маркетингового аналізу, а саме PEST-аналіз, ЕFAS, IFAS та SWOT-аналіз для дослідження зовнішнього та внутрішнього середовища компанії, метод експертних оцінок, опитування, графічний метод.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169635
Розташовується у зібраннях:Захист у 2023-2024 навчальному році

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота Олешко_075-20-3.pdf2,27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.