Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169636
Назва: Формування та розвиток товарного асортименту підприємства
Автори: Осадчій, Іван
Ключові слова: ТОВАРНИЙ АСОРТИМЕНТ, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, АНАЛІЗ ПОПИТУ, ОПТИМІЗАЦІЯ АСОРТИМЕНТУ, СПОЖИВЧІ ПОТРЕБИ.
Дата публікації: 28-чер-2024
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі проаналізовано процес формування та розвитку товарного асортименту підприємства. Досліджено внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства, а також проведено анкетування споживачів для визначення їх потреб і вподобань щодо асортименту продукції. Об’єкт розроблення: процес управління товарним асортиментом підприємства. Мета кваліфікаційної роботи: удосконалення діяльності підприємства через оптимізацію товарного асортименту на основі дослідження поточних ринкових тенденцій та споживчих потреб. Положення, що захищаються: анкетування споживачів дозволило визначити ключові сегменти ринку та їх потреби, що впливають на формування та розвиток товарного асортименту підприємства. Кваліфікаційна робота тісно пов’язана з виконаними курсовими проектами з менеджменту та маркетингу, науковими студентськими роботами з управління асортиментом, проходженням виробничої та передатестаційної практики. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення методів, процедур і механізмів управління товарним асортиментом підприємства з метою підвищення його конкурентоспроможності на ринку. У роботі використано такі методи досліджень: статистичний метод, анкетування, синтез, порівняння, метод експертних оцінок, SWOT-аналіз.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169636
Розташовується у зібраннях:Захист у 2023-2024 навчальному році

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна_робота_бак_Осадчий_І_24.pdf935,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.