Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169637
Назва: Маркетингове просування молочної продукції у мережі Інтернет
Автори: Отрєзова, Таїсія
Ключові слова: МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, ІНСТРУМЕНТИ ПРОСУВАННЯ У МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ, МОДЕЛЬ ПРОСУВАННЯ, ПРОСУВАННЯ МОЛОЧНОЇ ПРОЛУКЦІЇ.
Дата публікації: 28-чер-2024
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі проаналізовано сучасний стан та тенденції розвитку ринку молочної продукції в Україні, проаналізовано маркетингове середовище підприємства, проведено дослідження медіа вподобань споживачів Об’єкт кваліфікаційної роботи: маркетингове просування підприємства. Предмет кваліфікаційної роботи: застосування заходів в мережі Інтернет для реалізації просування. Мета кваліфікаційної роботи: дослідження маркетингового просування підприємства та надання рекомендацій щодо заходів в мережі Інтернет на ринку молочної продукції. Положення, що захищаються: дослідження медіа вподобань споживачів дозволило виявити рекомендацій щодо поліпшення системи просування молочної продукції в мережі Інтернет, що заснована на моделі AIDA. Результати роботи можуть бути використані: ПРАТ «КОМБІНАТ ПРИДНІПРОВСЬКИЙ» для підвищення впізнаваності бренду та збільшення обсягів продажів. Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок: з виконаною курсовою роботою з маркетингового стратегічного планування. Соціально-економічна значимість цієї роботи полягає у створенні ініціатив для поліпшення маркетингового просування молочних товарів в інтернеті. Висновки та рекомендації щодо розвитку молочної компанії на основі проведеного маркетингового дослідження показують, що найбільш ефективними інтернет-ресурсами для її просування є соціальні медіа. Згідно з результатами анкетування, найпопулярнішими серед соціальних мереж у цільової аудиторії є «Instagram», «TikTok» та «YouTube». Особливо високий рівень активності спостерігається серед молодіжної аудиторії(16-24р.), більшість з яких використовує ці платформи щоденно У роботі використано такі методи досліджень: системний аналіз (для комплексного дослідження об'єктів, процесів або систем у їхній цілісності), порівняння (визначення відмінностей та спільних рис, оцінка переваг та недоліків, виявлення найкращих практик), статистичний аналіз (для обробки та інтерпретації великих обсягів даних за допомогою статистичних методів.), IFAS – аналіз (для оцінки факторів внутрішнього середовища підприємства); EFAS - аналіз (для оцінки факторів зовнішнього середовища підприємства), SWOT-аналіз (для оцінки внутрішніх та зовнішніх факторів), маркетингове дослідження (для дослідження онлайн-маркетингу молочної продукції)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169637
Розташовується у зібраннях:Захист у 2023-2024 навчальному році

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфік_робота_075_20_3_Отрєзова_Т_02_07_2024_друк.pdf2,93 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.