Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169642
Назва: Стратегічне планування маркетингової діяльності підприємства
Автори: Портний, Данило
Ключові слова: ПЛАНУВАННЯ, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, СТРАТЕГІЯ, ПРОДУКЦІЯ, ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ, ПОТРЕБИ СПОЖИВАЧІВ
Дата публікації: 28-чер-2024
Короткий огляд (реферат): Об’єктом кваліфікаційної роботи є процес стратегічного планування в умовах маркетингової орієнтації діяльності підприємства хлібопекарної промисловості. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методологічних та організаційно-економічних аспектів та практичних положень стратегічного планування маркетингової діяльності ТОВ «Хлібозавод № 10» м. Дніпро. Метою кваліфікаційної роботи є розробка науково-методичних аспектів і розробка перспективних напрямів стратегічного планування маркетингової діяльності підприємства хлібопекарної промисловості. Положення, що захищаються – рекомендації щодо процесу маркетингового стратегічного планування на підприємстві та підвищення його ефективності. Методи дослідження. У роботі застосовано набір маркетингових методів: матричний аналіз (для побудови матриць Бостонської консалтингової групи для товарного портфеля підприємства, матриця McKinsey), SWOT-аналіз (для дослідження маркетингових можливостей і загроз, сильних і слабких сторін підприємства в межах оцінки його стратегічних маркетингових позицій), SPACE-аналіз; економіко-математичного моделювання (для розробки оптимізованого виду товару). Інформаційною базою дослідження є наукові праці з досліджень як вітчизняних, так і закордонних вчених, що займалися вивченням питань організації маркетингової діяльності на підприємстві; законодавчі та нормативні акти України, періодичні видання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169642
Розташовується у зібраннях:Захист у 2023-2024 навчальному році

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf1,41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.