Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169643
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрядко, Владислава-
dc.date.accessioned2025-03-01T19:15:23Z-
dc.date.available2025-03-01T19:15:23Z-
dc.date.issued2024-06-28-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169643-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі досліджено поняття, методи аналізу ефективності, тренди та інновації маркетингових інтернет-комунікацій. Проаналізовано діяльність магазину дитячих іграшок "Бусинка". Аналіз показав вплив внутрішніх і зовнішніх факторів на фінансові показники. Оцінено конкурентоспроможність "Бусинки", виявлено сильні та слабкі сторони, розроблено рекомендації для покращення маркетингових стратегій. Запропоновано заходи для підвищення ефективності Інтернет-комунікацій та розроблено SMART-цілі для досягнення комерційного успіху. Об'єкт дослідження: процес формування маркетингових інтернет-комунікацій. Мета кваліфікаційної роботи: формування та розвиток інструментів маркетингових інтернет-комунікацій магазину дитячих іграшок "Бусинка", а також розробка рекомендацій щодо реалізації та оптимізації рекламних кампаній. Положення, що захищаються: сформульовані цілі за моделлю SMART, сприятимуть загальному покращенню маркетингової стратегії. Ребрендинг Instagram-сторінки "Бусинка", позитивно вплине на імідж бренду, збільшить впізнаваність серед цільової аудиторії та приверне нових клієнтів. Створення веб-сайту магазину збільшить доступність продуктів і підвищить довіру споживачів до бренду. Таргетована реклама буде ефективним інструментом для залучення нових клієнтів і збільшення обсягів продажів. Рекомендації щодо оптимізації бюджету проведення рекламних кампаній в Інтернет-середовищі. Інформація щодо впровадження: результати роботи апробовані на міжнародних конференціях та впроваджені в маркетингову діяльність магазину дитячих іграшок «Бусинка». Кваліфікаційна робота має тісний зв`язок з курсовими проєктами з маркетингових досліджень, ціноутворення, маркетингового стратегічного планування та науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані в магазинах дитячих іграшок. Робота має застосування у сфері маркетингової діяльності торговельного підприємства галузі дитячих іграшок. Соціально-економічна ефективність роботи полягає в підвищенні впізнаваності бренду, збільшенні продажів та створенні позитивного впливу на спільноту і клієнтів. Основні висновки та пропозиції для розвитку магазину "Бусинка" включають оновлення Instagram-сторінки і ребрендинг, створення веб-сайту для додаткового каналу продажів, таргетовану рекламу в соціальних мережах та Google Ads для залучення нових клієнтів і підвищення продажів. В роботі використано методи експертних оцінок для оцінки факторів внутрішнього та зовнішнього середовища, конкурентний аналіз, методи маркетингового аналізу: IFAS, PEST і EFAS для оцінки внутрішніх і зовнішніх факторів підприємства, і SWOT-аналіз, кабінетний аналіз; контент-аналіз; графічний метод; індуктивний та дедуктивний метод.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГОВІ ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЇ, ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ, СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ, ПРОСУВАННЯ, ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО, ДИТЯЧІ ІГРАШКИ, ТРЕНДИ ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЙ.uk_UA
dc.titleІнструменти маркетингових інтернет-комунікацій торговельного підприємстваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Захист у 2023-2024 навчальному році

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Прядко.pdf3,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.