Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169646
Назва: Маркетингова стратегія позиціонування бренду
Автори: Смородіна, Вероніка
Ключові слова: МАРКЕТИНГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ, БРЕНД ОДЯГУ, ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН, ВИРОБНИЦТВО ОДЯГУ
Дата публікації: 28-чер-2024
Короткий огляд (реферат): Обʼєкт кваліфікаційної роботи — маркетингова стратегічна діяльність компанії. Мета роботи – розробка ефективної маркетингової стратегії позиціонування бренду для збільшення конкурентоспроможності підприємства. Завдання роботи: визначення теоретичних засад та методичних підходів до удосконалення бренд-орієнтованого управління конкурентоспроможністю бренду «XSTORE» Положення, що захищаються: рекомендації розроблені на основі проведених маркетингових досліджень (глибоке дослідження цільової аудиторію, її потреби та очікування, аналіз конкурентного середовища, дослідження емоційної, запам'ятовування особистостості бренду). Практичне значення одержаних результатів полягає у розробці пропозицій щодо формування стратегії позиціонування «XSTORE» та впровадження його новітніх технологій, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності бренду. Висновки, пропозиції щодо розвитку обʼєкта розроблення: для підвищення рівня чоловічої цільової аудиторії необхідно запровадити контент на Instagram сторінці у вигляді UGS-роликів. За результатами даної роботи були надані наступні рекомендації: ● сформувати стратегію просування на нову частку аудиторії; ● дослідити сегмент цільової аудиторії; ● впровадити зміни для поліпшення охоплень нової частки аудиторії. Положення, що виносяться на захист: покращення ефективності маркетингової стратегії підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169646
Розташовується у зібраннях:Захист у 2023-2024 навчальному році

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом Смородіна!.pdf3,06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.