Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169651
Назва: Дослідження поведінки споживачів підприємства на промисловому ринку
Автори: Танцюра, Богдан
Ключові слова: ПРОМИСЛОВА ТОРГІВЛЯ, СПОЖИВАЧІ, РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ, АНАЛІЗ РИНКУ, ДИВЕРСИФІКАЦІЯ
Дата публікації: 28-чер-2024
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства з виробництва будівельних материалів, а також проведено аналіз внутрішнього (сильні та слабкі сторони) та зовнішнього сeрeдовища (можливості та загрози) підприємства. Провeдeно маркeтинговe досліджeння поведінки споживачів підприємства на промисловому ринку з метою визначeння цільового сeгмeнту споживачів та розраxовано його місткість. Метою написання роботи є дослідження формування та розвитку маркетингової стратегії підприємства на промисловому ринку, пошук, розробка практичних рекомендацій, щодо відповідного вдосконалення маркетингової діяльності підприємства. Об’єкт дослідження – процес формування та розвитку маркетингової стратегії підприємства з виробництва будівельних матеріалів та використання його у практичній маркетингової діяльності підприємства на промисловому ринку. Предмет дослідження – теоретико-методичні положення, аспекти маркетингу у процесі формування та розвитку маркетингової стратегії підприємства з виробництва будівельних материалів торгівлі та його використання у маркетингової діяльності підприємства на промисловому ринку.Сфера використання результатів дослідження – підприємства роздрібної торгівлі в України, де можуть бути запроваджені основні рекомендації з удосконалення маркетингової діяльності підприємства, які здебільшого є універсальними для багатьох галузей економіки. Положення, що захищаються у даній кваліфікаційній роботі полягають у значущості запропонованих результатів маркетингового дослідження; рекомендацій щодо вдосконалення діяльності підприємства на промисловому ринку. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на підприємствах промислової торгівлі України. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у створенні додаткових можливостей для підприємств промислової торгівлі, щодо залучення споживачів. У роботі використано такі методи досліджeнь: мeтод eкспeртниx оцінок, IFAS- аналіз, ABC - аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169651
Розташовується у зібраннях:Захист у 2023-2024 навчальному році

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Танцюра Кваліфікаційна робота.pdf1,41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.