Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169655
Назва: Дослідження товарного асортименту підприємства на споживчому ринку України
Автори: Хома, Богдан
Ключові слова: МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА, СПОЖИВЧА ПРОДУКЦІЯ, ТОВАРНИЙ АСОРТИМЕНТ, МОЛОЧНА ГАЛУЗЬ.
Дата публікації: 28-чер-2024
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні та методичні засади формування товарного асортименту споживчої продукції на національному ринку України; проаналізовано маркетингове середовище та маркетингову діяльність ПРАТ «Комбінат «Придніпровський»; вдосконалено товарний асортимент споживчої продукції ПРАТ «Комбінат «Придніпровський» Об'єкт дослідження: процес оптимізації товарного асортименту споживчої продукції ПрАТ «Комбінат «Придніпровський». Мета кваліфікаційної роботи: аналіз та оцінка товарного асортименту споживчої продукції підприємства на національному ринку України для визначення його конкурентоспроможності та розробки рекомендацій щодо оптимізації товарного асортименту з урахуванням сучасних тенденцій і споживчих переваг. Положення, що захищаються: дослідження маркетингової товарної політики підприємства дозволило вдосконалити товарний асортимент споживчої продукції підприємства на національному ринку України для підвищення його конкурентоспроможності. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на промислових підприємствах України. Робота має застосування у сфері маркетингової товарної політики в молочній галузі. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у вдосконаленні товарного асортименту споживчої продукції, що сприяє підвищенню рівня конкурентоспроможності підприємтсва. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: оцінка товарного асортименту споживчої продукції підприємства на національному ринку України для визначення його конкурентоспроможності та розробки рекомендацій щодо оптимізації товарного асортименту з урахуванням сучасних тенденцій і споживчих переваг. У роботі використано такі методи досліджeнь: статистичний мeтод, фінансово-економічний, метод групування, метод аналізу та синтезу, мeтод eкспeртниx оцінок, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, АВС-, XYZ-аналіз, SWOТ-аналіз, таксономічний аналіз.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169655
Розташовується у зібраннях:Захист у 2023-2024 навчальному році

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хома Б.А. 075-20-1 диплом (2).pdf1,23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.