Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169656
Назва: Особливості формування маркетингової політики соціально відповідального підприємства
Автори: Чергин, Денис
Ключові слова: СОЦІАЛЬНО-ВІДПОВІДАЛЬНИЙ БІЗНЕС, МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ, РИНОК ПИТНОЇ ВОДИ ТА ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ, АНАЛІЗ ПІДПРИЄМСТВА
Дата публікації: 28-чер-2024
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність соціально-відповідального підприємства на ринку питної води, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Проведено дослідження ставлення клієнтів до маркетингових соціально- відповідальних ініціатив, надані рекомендації щодо забезпечення соціально відповідальної маркетингової політики підприємства. Об’єкт дослідження: теоретико-методичні засади формування соціально відповідального маркетингу підприємства. Мета кваліфікаційної роботи – визначення особливостей маркетингової політики соціально відповідального підприємства ТОВ ПІІ «Еконія». Положення, що захищаються: дослідження маркетингової політики соціально відповідального підприємства, яке дозволить виявити вплив на відношення та вибір торговельних марок ТОВ ПІІ «Еконія» на ринку питної води та дитячого харчування. Інформація щодо впровадження: результати дослідження використовуються на ТОВ ПІІ «Еконія» для підвищення рівня впізнаваності торговельної марки та для подальшої розробки комунікаційної політики. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаною курсовою роботою з стратегічного маркетингу. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта дослідження: продовжувати ТОВ ПІІ «Еконія» притримуватись політики соціально- відповідального маркетингу, так як він не лише сприяє зміцненню бренду та підвищенню лояльності споживачів, але й має позитивний вплив на суспільство та навколишнє середовище. Підприємства, які інтегрують соціальну відповідальність у свої маркетингові стратегії, здатні досягти значних конкурентних переваг. У роботі використано такі методи досліджень: IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, SWOТ-аналіз, анкетування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169656
Розташовується у зібраннях:Захист у 2023-2024 навчальному році

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна_робота_Чергін_Д_24_.pdf1,65 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.