Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169657
Назва: Комплекс інструментів інтернет-маркетингу комерційного банку в умовах дотримання цілей сталого розвитку
Автори: Черниш, Діана
Ключові слова: КОМПЛЕКС ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ, СТАЛИЙ РОЗВИТОК, КОМУНІКАЦІЇ, ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ
Дата публікації: 28-чер-2024
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі проаналізовано сучасні підходи та методи розробки комплексу інтернет-маркетингу для комерційного банку з урахуванням цілей сталого розвитку. Проведено аналіз ефективності різних інструментів інтернет-маркетингу, таких як SEO, контекстна реклама, соціальні мережі та email-маркетинг, а також їхній вплив на досягнення екологічних, соціальних та економічних цілей сталого розвитку. Об'єкт дослідження – маркетингова комунікаційна діяльність комерційного банку ПриватБанк. Мета кваліфікаційної роботи – обґрунтування та розробка інструментів комплексу інтернет-маркетингу для комерційного банку в умовах дотримання цілей сталого розвитку. Положення, що захищаються: розроблені інструменти інтернет- маркетингу на основі результатів маркетингових досліджень сприятимуть залученню молодої аудиторії ПриватБанку, в умовах дотримання сталого розвитку. Запропоновані інструменти інтернет-маркетингу сприяють підвищенню екологічної, соціальної та економічної ефективності діяльності комерційного банку. Взаємозв’язок з іншими роботами: робота має тісний зв'язок з навчальною практикою в якій розглядались інноваційні підходи привернення молодої аудиторії та шляхи вдосконалення маркетингової стратегії підприємства. Результати роботи можуть бути використані у комерційних банках для вдосконалення їхньої інтернет-маркетингової комунікації. Соціально-економічна ефективність роботи полягає: у покращенні їхнього іміджу, збільшенні лояльності клієнтів, а також у внеску в досягнення цілей сталого розвитку через відповідальні маркетингові практики. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта дослідження: впровадження комплексного підходу до інтернет-маркетингу дозволяє банку більш ефективно взаємодіяти з цільовою аудиторією та підвищити рівень її залученості та розвиток екологічно відповідальних ініціатив та соціально значущих програм, що підвищує репутацію банку та сприяє досягненню цілей сталого розвитку. У роботі використано такі методи досліджeнь: економічного аналізу метод експертних оцінок, PESTLE-аналіз, IFAS-аналіз, SEO-аналіз.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169657
Розташовується у зібраннях:Захист у 2023-2024 навчальному році

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна_робота Черниш_Д_І_075_20з_1.pdf1,94 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.