Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169660
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШиряєв, Артем-
dc.date.accessioned2025-03-01T19:40:35Z-
dc.date.available2025-03-01T19:40:35Z-
dc.date.issued2024-06-28-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169660-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингові стратегії підприємства та їх особливості для маркетплейсу. Проведено маркетингове дослідження підприємства, що працює на ринку електронної комерції. Визначено напрямки реалізації його сильних сторін та розроблено заходи щодо удосконалення маркетингової стратегії маркетплейсу . Об’єктом кваліфікаційної роботи є процес маркетингової діяльності маркетплейсу. Предметом кваліфікаційної роботи є теоретико-методичні положення удосконалення маркетингової стратегії маркетплейсу. Метою кваліфікаційної роботи є висвітлення й удосконалення маркетингової стратегії маркетплейсу «РОЗЕТКА.УА». Положення, що захищаються: маркетингове дослідження підприємства дозволило, сформулювати напрямки реалізації сильних сторін підприємства, розробити заходи щодо удосконалення маркетингової стратегії маркетплейсу «РОЗЕТКА.УА». Інформація щодо впровадження (за наявності): результати роботи за обраною темою можуть бути використані на ТОВ «РОЗЕТКА. УА» в напрямку удосконалення маркетингової стратегії. Результати роботи можуть бути використані на ТОВ “РОЗЕТКА.УА».. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингового дослідження та з маркетингового стратегічного планування. Соціально-економічна ефективність роботи полягає в підвищенні обсягів продажу товарів та збільшенні ефективності маркетингової політики маркетплейсу «РОЗЕТКА.УА». Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта дослідження: розроблені заходи щодо удосконалення маркетингової стратегії маркетплейсу, надані рекомендації щодо підвищення обсягів продажу товарів та збільшення ефективності маркетингової політики маркетплейсу. У роботі використано такі методи досліджень: статистичний аналіз, метод порівняння, фінансово-економічний аналіз, IFAS-аналіз для проведення аналізу внутрішнього середовища, EFAS- та PESТ-аналізи для оцінки зовнішнього середовища, SWOТ-аналіз для визначення напрямків реалізації сильних сторін підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТПЛЕЙС, ЕЛЕКТРОННА КОМЕРЦІЯ, ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГuk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингової стратегії маркетплейсуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Захист у 2023-2024 навчальному році

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфік_робота_075_20з_3_Ширяєв_А_28_06_2024.pdf1,22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.