Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169661
Назва: Підвищення конкурентоспроможності підприємства сфери послуг в бізнес- середовищі
Автори: Шкода, Валерія
Ключові слова: КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, КАВ'ЯРНЯ, БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩЕ, СФЕРА ПОСЛУГ
Дата публікації: 28-чер-2024
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі проаналізовано конкурентоспроможність підприємства сфери-послуг у сучасному бізнес середовищі та наведено стратегію підвищення конкурентоспроможності кав'ярні «KattyCoffee». Об'єктом вивчення цієї роботи є процес формування конкурентоспроможності підприємства сфери послуг. Мета даної роботи є визначення та обгрунтування напрямів підвищення конкурентоспроможності підприємства сфери послуг в сучасному бізнес- середовищі. Положення, що захищаються: методи підвищення конкурентоспроможності підприємства сфери послуг, а саме кав’ярні «KattyCoffee» за допомогою детального аналізу макро та мікро середовища та впровадження ефективних інструментів для залучення нових клієнтів. Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок з курсовими роботами маркетингового стратегічного планування, маркетингових досліджень і науковими студентськими роботами з маркетингу. Висновки та пропозиції для підвищення конкурентоспроможності підприємства сфери послуг включають впровадження бонусної програми (це виділяє від конкурентів) та збільшення впізнаваності кавʼярні через рекламу. В роботі використано методи оцінки зовнішнього та внутрішнього середовища, конкурентний аналіз, маркетинг-мікс: PEST-аналіз, EFAS-, IFAS- аналіз для оцінювання внутрішніх та зовнішніх факторів підприємства сфери- послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169661
Розташовується у зібраннях:Захист у 2023-2024 навчальному році

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шкода_диплом_2024.pdf22,53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.