Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169662
Назва: Аналіз маркетингової товарної політики виробничого підприємства
Автори: Ященко, Олександр
Ключові слова: МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, ТОВАРНИЙ АСОРТИМЕНТ, МЕБЛЕВА ГАЛУЗЬ.
Дата публікації: 28-чер-2024
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні та методичні засади формування маркетингової товарної політики виробничого підприємства; проаналізовано маркетингову товарну політику ТОВ «Арт Метал Фурнітура Стільці»; удосконалено маркетингову товарну політику ТОВ «Арт Метал Фурнітура Стільці». Об'єкт дослідження: процес маркетингової діяльності виробничого підприємства. Метою роботи: висвітлення та удосконалення маркетингової товарної політики виробничого підприємства. Положення, що захищаються: дослідження маркетингової товарної політики підприємства дозволило вдосконалити товарний асортимент продукції ТОВ «Арт Метал Фурнітура Стільці» та підвищити конкурентоспроможність за підприємства за рахунок оптимізації маркетингових комунікацій. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими проєктами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на виробничих підприємствах України. Робота має застосування у сфері маркетингової товарної політики в меблевій галузі. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у вдосконаленні товарного асортименту продукції, та підвищенню конкурентоспроможності підприємства за рахунок оптимізації маркетингових комунікацій. У роботі використано такі методи досліджень: метод аналізу та синтезу використано для обґрунтування напрямів оптимізації товарного асортименту підприємства. Статистичний аналіз задіяно для вивчення, групування, порівняння, оцінки та інтерпретації фактичних даних; зіставлення фактичних даних звітного року з попередніми даними. Метод системного підходу використано для визначення і обґрунтування показників конкурентного аналізу. Використання спеціальних маркетингових методів, таких як PEST-аналіз, SWOT-аналіз, аналіз конкурентного середовища та сегментація ринку, побудова БКГ-матриці, АВС-, XYZ-аналіз, EFAS-аналіз, IFAS-аналіз дозволили глибше розуміти контекст та можливості впливу на цільову аудиторію підприємства. Графічні дані були використані для наочного представлення результатів дослідження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169662
Розташовується у зібраннях:Захист у 2023-2024 навчальному році

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ященко О.Ю. 09072024.pdf1,33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.