Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1755
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKosar, O.
dc.contributor.authorKuzio, N.
dc.date.accessioned2013-06-11T07:44:27Z
dc.date.available2013-06-11T07:44:27Z
dc.date.issued2012-12-06
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1755
dc.titlePRACTICAL ASPECTS OF FORMATION OF DISTRIBUTION CHANNELS OF PRODUCTS PRACTICAL ASPECTS OF FORMATION OF DISTRIBUTION CHANNELS OF PRODUCTSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2012.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kosar O.N. Kuzio, research supervisor Lviv Polytechnic National University.pdf63,4 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.