Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1771
Назва: RESEARCH OF FACTORS INFLUENCING CONSUMER CHOICE AT THE PURCHASE OF JEANSWEAR AT THE DISTRICT MARKET
Автори: Masyuk, M.
Pilova, K.
Дата публікації: 6-гру-2012
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1771
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2012.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Masyuk M.K. Pilova research supervisor.pdf71,42 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.