Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1775
Назва: Основи маркетингу. Методичні рекомендації до виконання розрахунково-графічної роботи для студентів денної форми навчання напряму підготовки 0701 Транспортні технології
Автори: Скрипниченко, Ю. І.
Ключові слова: основи маркетингу;розрахунково-графічна робота;основы маркетинга;расчетно-графическая работа
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво НГУ
Бібліографічний опис: Скрипниченко Ю. І. Основи маркетингу. Методичні рекомендації до виконання розрахунково-графічної роботи для студентів денної форми навчання напряму підготовки 0701 Транспортні технології / Ю. І. Скрипниченко – Д.: Національний гірничий університет, 2012. – 24 с. + CD
Серія/номер: Електронний ресурс;CD253
Короткий огляд (реферат): Призначено для виконання розрахунково-графічної роботи студентами денної форми навчання напряму підготовки 0701 Транспортні технології, які навчаються за навчальними планами підготовки бакалаврів з вибіркової дисци- пліни «Основи маркетингу». Наведено практичні завдання і рекомендації. Наприкінці подано критерії, відповідно до яких викладач оцінює виконану студентом роботу. Методичні матеріали орієнтовано на активізацію навчальної діяльності студентів денної форми навчання та творче практичне опрацьовування матеріа- лу з дисципліни «Основи маркетингу».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1775
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління на транспорті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РГР Маркетинг.pdf797,46 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.