Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1776
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorNagornaya, A.
dc.contributor.authorVecherov, V.
dc.date.accessioned2013-06-11T08:21:08Z
dc.date.available2013-06-11T08:21:08Z
dc.date.issued2012-12-06
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1776
dc.titleFEATURES A CONSUMER BRAND PERCEPTIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2012.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nagornaya A. V. Vecherov, research supervisor.pdf54,67 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.