Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1778
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorNikolayeva, V.-
dc.date.accessioned2013-06-11T08:25:16Z-
dc.date.available2013-06-11T08:25:16Z-
dc.date.issued2012-12-06-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1778-
dc.titleTHE CONSUMER INNOVATIVENESS RESEARCH: THE THEORETICAL DEFINITIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2012.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nikolayeva V..pdf51,11 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.