Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2027
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorZaloznykh, K.
dc.contributor.authorKaimashnikova, K.
dc.contributor.authorKogemyakina, T. V.
dc.date.accessioned2013-06-12T18:35:50Z
dc.date.available2013-06-12T18:35:50Z
dc.date.issued2008-12-10
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2027
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectCOCA-COLAuk_UA
dc.subjectAN EFFECTIVE MARKETING STRATEGYuk_UA
dc.titleCOCA-COLA: A POWERFUL BRAND – AN EFFECTIVE MARKETING STRATEGYuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2008.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
COCA-COLA_ A POWERFUL BRAND - AN EFFECTIVE MARKETING STRATEGY.pdf14,97 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.