Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2032
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKanishchenko, N.
dc.contributor.authorVarnaly, Z. S.
dc.date.accessioned2013-06-12T18:55:32Z
dc.date.available2013-06-12T18:55:32Z
dc.date.issued2008-12-10
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2032
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectFORMING PRINCIPLESuk_UA
dc.titleFORMING PRINCIPLES OF ECONOMIC CLUSTERSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2008.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FORMING PRINCIPLES OF ECONOMIC CLUSTERS.pdf9,23 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.