Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2058
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorAllakhverdieva, Z.
dc.contributor.authorYashkina, O. I.
dc.date.accessioned2013-06-13T05:01:13Z
dc.date.available2013-06-13T05:01:13Z
dc.date.issued2013-06-13
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2058
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectRESEARCHESuk_UA
dc.subjectMARKETINGuk_UA
dc.titleMARKETING RESEARCHES IN RETAIL. MYSTERY SHOPPING IN CHAIN STORES OF MEN &WOMEN CLOTHING “ARBER”uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2009.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Документ4.pdf8,64 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.