Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2094
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorDjalilov, O.
dc.contributor.authorDjalilova, M.
dc.contributor.authorMura, O.
dc.contributor.authorKogemyakina, T. V.
dc.contributor.authorTereschenko, J. A.
dc.date.accessioned2013-06-13T07:27:51Z
dc.date.available2013-06-13T07:27:51Z
dc.date.issued2013-06-13
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2094
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectPHARMATHEUTICALuk_UA
dc.subjectBUSINESSuk_UA
dc.titleSPECIFITY OF MARKETING COMPLEX IN PHARMATHEUTICAL BUSINESSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2009.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Документ21.pdf22,97 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.