Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2120
Назва: THE DIFFERENCE BETWEEN MARKETING, PR AND ADVERTISING
Автори: Kubrichenko, N.
Pilova, K. P.
Poperechna, N. V.
Ключові слова: PR AND ADVERTISING
Дата публікації: 13-чер-2013
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2120
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2009.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Документ46.pdf52,39 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.