Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2138
Назва: CREATING AN EFFECTIVE MARKETING PLAN
Автори: Trotsiuk, N.
Pilova, K. P.
Kоstritskaya, S. I.
Ключові слова: EFFECTIVE MARKETING PLAN
Дата публікації: 13-чер-2013
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2138
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2009.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
CREATING AN EFFECTIVE MARKETING PLAN.pdf19,04 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.