Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2139
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorTroyan, M.
dc.contributor.authorZhmakina, A.
dc.contributor.authorReshetilova, T. B.
dc.date.accessioned2013-06-13T11:06:17Z
dc.date.available2013-06-13T11:06:17Z
dc.date.issued2013-06-13
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2139
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectFINANCIAL CRISISuk_UA
dc.titleUKRAINIAN MARKETING IN TIME OF FINANCIAL CRISISuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2009.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
UKRAINIAN MARKETING IN TIME OF FINANCIAL CRISIS.pdf15,9 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.