Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2143
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorVakulenko, I.
dc.contributor.authorPilova, E. P.
dc.contributor.authorKostritskaya, S. I.
dc.date.accessioned2013-06-13T11:12:54Z
dc.date.available2013-06-13T11:12:54Z
dc.date.issued2013-06-13
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2143
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectPROBLEMS OF PRICING AND PROMOTIONuk_UA
dc.subjectSERVICES MARKETINGuk_UA
dc.titlePROBLEMS OF PRICING AND PROMOTION IN SERVICES MARKETINGuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2009.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PROBLEMS OF PRICING AND PROMOTION IN SERVICES MARKETING.pdf8,87 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.