Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2148
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorYatsentiuk, S.
dc.contributor.authorParshyna, O. A.
dc.date.accessioned2013-06-13T11:26:03Z
dc.date.available2013-06-13T11:26:03Z
dc.date.issued2013-06-13
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2148
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectMARKETING STRATEGIESuk_UA
dc.titleDEVELOPMENT OF MARKETING STRATEGIES FOR CONSUMER GOODSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2009.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DEVELOPMENT OF MARKETING STRATEGIES.pdf18,77 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.