Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2150
Назва: CRISIS IN ADVERTISING
Автори: Yel’nyakova, Ye.
Sidak, A.
Dovgan’, S. M.
Shvets, O. D.
Ключові слова: CRISIS;ADVERTISING
Дата публікації: 13-чер-2013
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2150
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2009.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
CRISIS IN ADVERTISING.pdf12,5 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.