Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2154
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorZaloznykh, K.
dc.contributor.authorKozhemyakina, T. V.
dc.contributor.authorTereschenko, J. A.
dc.date.accessioned2013-06-13T11:34:12Z
dc.date.available2013-06-13T11:34:12Z
dc.date.issued2013-06-13
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2154
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectINDIVIDUAL BRANDuk_UA
dc.subjectUMBRELLA BRANDuk_UA
dc.titleWHІCH IS BETTER: AN UMBRELLA BRAND OR AN INDIVIDUAL BRAND?uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2009.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
WHІCH IS BETTER_ AN UMBRELLA BRAND or.pdf21,9 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.