Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2158
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorZhuravleva, E.-
dc.date.accessioned2013-06-13T11:40:51Z-
dc.date.available2013-06-13T11:40:51Z-
dc.date.issued2013-06-13-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2158-
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectCORPORATE CULTUREuk_UA
dc.titleADVERTISING AS ENTERPRISE CORPORATE CULTURE REFLECTIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2009.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ADVERTISING AS ENTERPRISE CORPORATE CULTURE.pdf9,33 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.