Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/21624
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКришень, В. В.-
dc.date.accessioned2014-10-24T07:47:39Z-
dc.date.available2014-10-24T07:47:39Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКришень В. В. Доцільність застосування стратегії диференціації у готельному бізнесі / В. В. Кришень // Економіка підприємства : 1-ша всеукраїнська наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених, 18-19 грудня, 2012 : матеріали. - Д. : НГУ, 2013. – С. 53-55.en
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/21624-
dc.language.isouken
dc.publisherВидавництво ДВНЗ "НГУ"en
dc.relation.ispartofseries;CD47-
dc.relation.ispartofseries;NTB453789-
dc.subjectготельний бізнесen
dc.subjectстратегія диференціаціїen
dc.titleДоцільність застосування стратегії диференціації у готельному бізнесіen
dc.typeArticleen
dc.identifier.bbkУ59(4Укр)en
Розташовується у зібраннях:Матеріали І всеукр. наук.-практ. конф. студ., асп. та молодих вчен., 18–19 груд. 2012 р., м. Дніпропетровськ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
53-55.pdf310,35 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.