Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2207
Назва: CROSS-CULTURAL SPECIFICS OF AN ADVERTISING MESSAGE
Автори: Ocheretyanyy, A.
Vvedenska, T. Y.
Ключові слова: CROSS-CULTURAL
Дата публікації: 14-чер-2013
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2207
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2009.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Документ63.pdf13,54 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.