Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/220
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоманенко, О.О.
dc.date.accessioned2013-05-19T20:26:20Z
dc.date.available2013-05-19T20:26:20Z
dc.date.issued2010-04-22
dc.identifier.citationРоманенко О. О. Сутність та процес формування інтегрованих маркетингових комунікацій / Романенко О. О. // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2010. - №1. - С. 112-119.
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/220
dc.description.abstractПроаналізовано сутність, характеристика, принципи інтегрованих комунікацій та розкрито особливості процесу їх формування на підприємствах України.; The essence, characteristics and principles of integrated communications are analyzed. The peculiarities of the process of their formation on the enterprises are discovered.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціїru_RU
dc.subjectстратегічний аналізru_RU
dc.subjectкритерій інтегрованостіru_RU
dc.subjectintegrated marketing communicationsru_RU
dc.subjectstrategic analysisru_RU
dc.subjectcriteria of integrationru_RU
dc.titleСутність та процес формування інтегрованих маркетингових комунікаційru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:ЕВ, 2010 рік, №1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010_1_p112-119.pdf388,95 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.