Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2219
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSjuman, L.-
dc.date.accessioned2013-06-14T05:47:33Z-
dc.date.available2013-06-14T05:47:33Z-
dc.date.issued2013-06-14-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2219-
dc.language.isoenuk_UA
dc.titleDER EINFLUSS DER PERSÖNLICHKEITSQUALITÄTEN DES LEITERS AUF DIE EFFEKTIVITÄT DER VERMARKTUNGSTÄTIGKEIT DES UNTERNEHMENSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2009.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Документ75.pdf17,34 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.