Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2220
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSkaballanovich, M.
dc.contributor.authorKovtun, K. M.
dc.contributor.authorKostrytskaya, S. I.
dc.date.accessioned2013-06-14T05:48:58Z
dc.date.available2013-06-14T05:48:58Z
dc.date.issued2013-06-14
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2220
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectCONSULTANCY FIRMSuk_UA
dc.titleINDIRECT AND DIRECT MARKETING APPROACHES IN CONSULTANCY FIRMSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2009.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Документ76.pdf7,8 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.