Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2222
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSnadchuk, G.
dc.contributor.authorPavlenko, I. L.
dc.contributor.authorKostritskaya, S. I.
dc.date.accessioned2013-06-14T05:51:36Z
dc.date.available2013-06-14T05:51:36Z
dc.date.issued2013-06-14
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2222
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectMODERN LIFEuk_UA
dc.titleNATURE AND ROLE OF THE MARKETING IN MODERN LIFEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2009.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Документ78.pdf12,47 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.