Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2269
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBoiko, U.
dc.contributor.authorBratanich, O. G.
dc.date.accessioned2013-06-14T12:10:55Z
dc.date.available2013-06-14T12:10:55Z
dc.date.issued2008-12-10
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2269
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectADVERTISINGuk_UA
dc.titleADVERTISING – THE GREATEST ART FORM OF THE XXI CENTURYuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2008.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ADVERTISING – THE GREATEST ART FORM OF THE XXI CENTURY.pdf19,97 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.