Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2276
Назва: DEVELOPMENT OF INTERNATIONAL MARKETING IN THE INFORMATION AGE
Автори: Dzerikh, A.
Usikov, V. A.
Ключові слова: INTERNATIONAL MARKETING
Дата публікації: 10-гру-2008
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2276
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2008.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DEVELOPMENT OF INTERNATIONAL MARKETING.pdf20,74 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.