Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2277
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorEremenko, A.
dc.contributor.authorKabachenko, D. V
dc.date.accessioned2013-06-14T12:48:39Z
dc.date.available2013-06-14T12:48:39Z
dc.date.issued2008-12-10
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2277
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectTHE COMMERCIAL ELABORATIONuk_UA
dc.titleSEGMENTATION OF THE CLIENTS OF PRIVAT BANK AS THE FIRST STEP OF THE COMMERCIAL CAMPAIGN ELABORATIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2008.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SEGMENTATION OF THE CLIENTS OF PRIVAT BANK AS THE FIRST STEP OF THE COMMERCIAL CAMPAIGN ELABORATION.pdf26,59 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.