Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2291
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorYushchuk, P.
dc.contributor.authorDzyaba, Y.
dc.contributor.authorPilova, K.
dc.date.accessioned2013-06-14T13:22:54Z
dc.date.available2013-06-14T13:22:54Z
dc.date.issued2012-12-06
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2291
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectBRANDINGuk_UA
dc.titleTHE IMPORTANCE OF SLOGAN FOR BRANDINGuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2012.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
THE IMPORTANCE OF SLOGAN FOR BRANDING.pdf6,77 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.