Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2304
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorHvostuk, O.-
dc.contributor.authorMoskalenko, O.-
dc.date.accessioned2013-06-14T13:51:52Z-
dc.date.available2013-06-14T13:51:52Z-
dc.date.issued2008-12-10-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2304-
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectTHE ROLE OF THE MARKETING COMMUNICATIONuk_UA
dc.titleTHE ROLE OF THE MARKETING COMMUNICATION IN THE ENTERING OF UKRAINIAN ENTERPRISES IN THE WORLD MARKETuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2008.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
THE ROLE OF THE MARKETING COMMUNICATION IN THE ENTERING OF UKRAINIAN ENTERPRISES IN THE WORLD MARKET.pdf60,01 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.