Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2317
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKhorunzhaya, I.
dc.contributor.authorAzaryan, E. M.
dc.date.accessioned2013-06-15T16:11:11Z
dc.date.available2013-06-15T16:11:11Z
dc.date.issued2008-12-10
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2317
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectCOUNTRYuk_UA
dc.titleCOUNTRY AS A BRAND: WORLD PRACTICESuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2008.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
COUNTRY AS A BRAND.pdf24,57 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.