Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2336
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMatvienko, A.-
dc.contributor.authorBelyakova, O.-
dc.date.accessioned2013-06-15T23:19:47Z-
dc.date.available2013-06-15T23:19:47Z-
dc.date.issued2008-12-10-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2336-
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectVISUAL MERCHENDAYZINGuk_UA
dc.titleFEATURE OF VISUAL MERCHENDAYZING AS SALES STIMULATIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2008.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FEATURE OF VISUAL MERCHENDAYZING AS SALES STIMULATION.pdf36,92 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.