Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2347
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorRomanenko, I.en
dc.contributor.authorPilova, K. P.en
dc.contributor.authorKostritskaya, S. I.en
dc.date.accessioned2013-06-15T23:54:22Z
dc.date.available2013-06-15T23:54:22Z
dc.date.issued2008-12-10
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2347
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectPRINCIPLESen
dc.titleFUNDAMENTAL ADVERTISING PRINCIPLESen
dc.typeArticleen
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2008.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FUNDAMENTAL ADVERTISING PRINCIPLES.pdf16,95 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.