Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2349
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorRomanovska, O.
dc.contributor.authorDovbnya, S. B.
dc.date.accessioned2013-06-16T00:01:43Z
dc.date.available2013-06-16T00:01:43Z
dc.date.issued2008-12-10
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2349
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectCONSUMER AND SEGMENTATIONuk_UA
dc.titleCONSUMER AND INDUSTRIAL MARKETS SEGMENTATIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2008.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
CONSUMER AND INDUSTRIAL MARKETS SEGMENTATION.pdf27,8 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.