Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2353
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSymonenko, M.-
dc.contributor.authorBelovodska, O.-
dc.date.accessioned2013-06-16T00:14:45Z-
dc.date.available2013-06-16T00:14:45Z-
dc.date.issued2008-12-10-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2353-
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectPOP-UP SHOPSuk_UA
dc.titlePOP-UP SHOPS AS A NEW KIND OF MARKETING CHANNELSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2008.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
POP-UP SHOPS AS A NEW KIND OF MARKETING CHANNELS.pdf16,75 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.