Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2354
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorShatokhin, O.-
dc.date.accessioned2013-06-16T00:16:08Z-
dc.date.available2013-06-16T00:16:08Z-
dc.date.issued2008-12-10-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2354-
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectMANAGEMENT DECISIONuk_UA
dc.titleMANAGEMENT DECISION MAKING IN MARKETINGuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2008.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MANAGEMENT DECISION MAKING IN MARKETING.pdf22,77 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.