Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2370
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorTymofeieva, A.
dc.contributor.authorSkalska, Iu.
dc.contributor.authorBabets, E. K.
dc.date.accessioned2013-06-16T01:14:14Z
dc.date.available2013-06-16T01:14:14Z
dc.date.issued2008-12-10
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2370
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectBRANDING STRATEGYuk_UA
dc.titleEFFECTIVE BRANDING STRATEGY AS A KEY TO COMPANY SUCCESSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2008.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
EFFECTIVE BRANDING STRATEGY AS A KEY TO COMPANY SUCCESS.pdf43,53 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.