Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2378
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBogacheva T.
dc.contributor.authorMyasnikova, O. U.
dc.date.accessioned2013-06-16T12:28:45Z
dc.date.available2013-06-16T12:28:45Z
dc.date.issued2011-12-08
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2378
dc.language.isoenuk_UA
dc.titlePSYCHOLOGICAL BARRIERS AT INNOVATIONS PENETRATION AND A WAY OF THEIR OVERCOMING BY THE PERSONNEL ORGANIZATIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2011.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PSYCHOLOGICAL BARRIERS AT INNOVATIONS PENETRATION AND A WAY OF THEIR OVERCOMING BY THE PERSONNEL ORGANIZATION.pdf151,33 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.