Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/237
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМетеленко, Н.Г.
dc.contributor.authorХацер, М. В.
dc.date.accessioned2013-05-19T21:21:53Z
dc.date.available2013-05-19T21:21:53Z
dc.date.issued2009-12-25
dc.identifier.citationМетеленко Н. Г. Критичне дослідження ринку реклами України: тенденції та перспективи розвитку / Н. Г. Метеленко, М. В. Хацер // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2009.-№4.– С. 99-107.
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/237
dc.description.abstractЗдійснено критичний аналіз динаміки та структури ринку реклами в Україні у розрізі його секторів. Встановлено проблеми, тенденції та перспективи розвитку ринку реклами на сучасному етапі в умовах кризи.; The critical analysis of dynamics and structure of advertising market in Ukraine on sectors basis is fulfilled. Problems, tendencies and perspectives of the advertising market’s development are established at the current stage in crisis terms.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectмедіарекламаru_RU
dc.subjectструктура ринкуru_RU
dc.subjectдинаміка ринкуru_RU
dc.titleКритичне дослідження ринку реклами України: тенденції та перспективи розвиткуru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk659.1
dc.identifier.udk339.19
Розташовується у зібраннях:ЕВ, 2009 рік, №4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2009_4_p099-107.pdf435,32 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.